Har du modtaget en ordre, som du ønsker at reklamere over, så kan du nedenfor læse hvordan du gør dette. Derefter finder vi en løsning.

Hvis du har modtaget en ordre, som indeholder et beskadigt produkt, så skriv gerne til vores email raw58@raw58.dk, så finder vi en løsning på problemet. Udfyld gerne emailen med nedenstående info:

 

1. Kan du sende billeder af det beskadiget produkt, og hvis der er skader på emballagen må du også godt sende billeder af den.


2.Hvad ønsker du der skal ske.

A. Jeg kan sende en ny del til produktet (dette tager cirka 10-15 dage).

B. Jeg kan give en nedjusering af prisen for ordren.

C. Jeg kan booke en afhentning af det beskadiget produkt, og få sendt et nyt til dig.

3. Såfremt produktet skal afhentes, så skal jeg bruge følgende info:

- Navn og adresse, hvor det forkert leverede produktet kan afhentes.

- Telefonnummer og email adresse du kan kontaktes på.

- Fra hvilken dag kan fragtmanden komme og afhente ordren? Han kommer mellem kl. 8-17 så kan du evt. stille varen et sted, så han kan samle den op, uden du behøver at være der?

Hvis du har modtaget en ordre, som indeholder produktionsfejl, så skriv gerne til vores email raw58@raw58.dk, så finder vi en løsning på problemet. Udfyld gerne emailen med nedenstående info:

1. Kan du sende billeder/video af produktet hvor man kan se fejlen som du beskriver.


2. Hvad ønsker du der skal ske.

A. Jeg kan sende en ny del til produktet (dette tager cirka 10-15 dage).

B. Jeg kan give en nedjusering af prisen for ordren.

C. Jeg kan booke en afhentning af produktet, og få sendt et nyt til dig.

3. Såfremt produktet skal afhentes, så skal jeg bruge følgende info:
- Navn og adresse, hvor det forkert leverede produktet kan afhentes.- Telefonnummer og email adresse du kan kontaktes på.- Fra hvilken dag kan fragtmanden komme og afhente ordren? Han kommer mellem kl. 8-17 så kan du evt. stille varen et sted, så han kan samle den op, uden du behøver at være der?

Hvis du har modtaget en ordre, hvor der mangler noget, så skriv gerne til vores email raw58@raw58.dk, så finder vi en løsning på problemet. Udfyld gerne emailen med nedenstående info:

 

1. Hvad ønsker du der skal ske.

A. Jeg kan sende den/de manglende dele til produktet (dette tager cirka 10-15 dage). Hvis du ønsker denne løsning, bedes du sende billede af den del der mangler i den vedlagte manual.

B. Jeg kan give en nedjusering af prisen for ordren.

C. Jeg kan booke en afhentning af produktet, og få sendt et nyt til dig.

 

2. Såfremt produktet skal afhentes, så skal jeg bruge følgende info:

- Navn og adresse, hvor det forkert leverede produktet kan afhentes.

- Telefonnummer og email adresse du kan kontaktes på.

- Fra hvilken dag kan fragtmanden komme og afhente ordren? Han kommer mellem kl. 8-17 så kan du evt. stille varen et sted, så han kan samle den op, uden du behøver at være der?

Hvis du har modtaget en ordre, som indeholder en forkert varer, så skriv gerne til vores email raw58@raw58.dk, så finder vi en løsning på problemet. Udfyld gerne emailen med nedenstående info:

1. Kan du sende billeder af emballagen og et billede af emballagen hvor SKU-nummeret står.


2. Såfremt produktet skal afhentes, så skal jeg bruge følgende info:

- Navn og adresse, hvor det forkert leverede produktet kan afhentes.

- Telefonnummer og email adresse du kan kontaktes på.

- Fra hvilken dag kan fragtmanden komme og afhente ordren? Han kommer mellem kl. 8-17 så kan du evt. stille varen et sted, så han kan samle den op, uden du behøver at være der?

Send os en email

Send os en email på: raw58@raw58.dk eller udfyld vores kontaktformularved at trykke her

Skriv til os på chatten

Kontakt os på chatten. Chatten finder du i højre bund af hjemmesiden.